luni, 9 martie 2015

Azi vreau totul

 
    Azi vreau totul. Azi vreau să ies, să mă joc, să fiu copil din nou, să am 5 ani, să mă joc pe lângă bloc.
    Azi vreau să învăț, să cânt la chitară, să vorbesc cu cei ce mă urăsc, să trăiesc cu cei ce mă iubesc. Azi vreau să vorbesc, să scriu fără rost. Azi vreau să citesc, să ascult muzică bună, să văd un film nou, să am o viață bună.
    Azi vreau haine noi, frumusețe și inteligență, zâmbete și lacrimi de fericire. Azi vreau povești frumoase cu bunici fericiți. Azi vreau să cred că iubirea există, că adolescența e o prostie, că tristețea e o minciună. Vreau să cred că răul a murit și binele învie.
    Azi vreau friptură cu sos de usturoi și cotlet cu garnitură. Azi vreau o înghețată înghețată și o rochie colorată. Vreau o carte nouă. Și încă una. Și încă una. Azi vreau o bibliotecă.
    Azi vreau o mașină scumpă, vreau o casă mare și lumea la picioare. Azi vreau să trăiesc, să nu mă opresc. Azi vreau să râd, să țip, să cânt, să dăruiesc, să primesc, să iubesc și să fiu iubită. Vreau să visez, să întâlnesc, să cunosc, să sărut. Azi vreau să dansez, să pictez, să fredonez. Vreau să îmbrățișez, să lucrez, să delirez.
    Azi vreau o familie. Vreau un inel, o nuntă, un mire. Vreau un copil. Doi. Poate trei. Azi vreau fericire. Azi îl vreau pe .el.. Azi DA. Azi vreau totul.

Adelina M.

Un comentariu: